субота, 5. новембар 2016.

Moj izbor: Dobrica Erić





SUBOTE MOG DETINJSTVA



Subotom je reka Gruža tekla 
najbistrija ispod cvetnih grana 
subotom je moja majka pekla 
hleb kiseljak za nedelju dana.

Još od zore vatra je pevala 
pod čađavim šeširićem krova 
pod kojim su potom izgrevala 
bela sunca pšeničnih hlebova.

Bilo nas je desetak u kući 
i svi smo se radovali belim
subotama kad hlebovi vrući
zamirišu pod voćkama zrelim.

Još se plavi majčina bluzica
sašivena od parčeta neba
i rumena ruža njenog lica
nad brdašcem mirišljavog hleba.

Hvala njenim rukama i hvala
toj kućici s crnom kapom krova
koja nam je subotom rađala
bela sunca pšeničnih hlebova.

Po licu mi rominjaju kiše
i sneg kiti kao cvet od zove
moj zavičaj što mi još miriše
na rumene subotnje hlebove.





Kosta Milićević





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...