четвртак, 2. фебруар 2017.

Moj izbor: Mahatma Gandi



ISKREN DUH

Pomozi mi da jačem kažem istinu u brk,
i da ne slažem slabog da bi zaslužio aplauz.

Poduči me da volim ljude kao što volim sebe,
i da merim sebe kao što merim druge.

Ne dozvoli da postanem gord ako uspem,
niti razočaran ako ne uspem,
nego me uvek podseti da je neuspeh iskustvo koje prethodi uspehu.

Poduči me da je tolerancija najači stepen snage,
i da je osvetnička želja prava manifestacija slabosti.

Ako ljudima nažao učinim daj mi snage da se izvinim.
a kada ljudi meni nažao učine, podari mi snagu oprosta.

Ako mi memorija oslabi, učini da zaboravim ljudska zla meni nanesena,
i da ne zaboravim njihova dobra meni učinjena.

Ako te zaboravim Bože, ne zaboravi ti mene.


Mahatma Gandi











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...