четвртак, 12. септембар 2024.

Moj izbor: Stevan Raičković

Nisam odavno postavila nijedan post. Ima razloga za to...  Pokušavam iz petnih žila da prebrodim teške dane, jer izgubiti jedinog roditelja, pa i u ovim mojim godinama jako je, jako teško... Zapostavila sam sve ono što mi je oduvek pružalo zadovoljstvo - a to je čitanje. Trebalo bi da je obrnuto, zar ne? Knjiga je uvek bila moj saveznik i zaštitnik.. 

I danas, kada sam naišla na ovu prelepu pesmu, nisam, evo, mogla da odolim a da je ne zabeležim u ovoj mojoj virtuelnoj sveščici. 


TIŠINA


Ništa...

Ali osećam kretanje, iznad,

I nešto okolo da podrhtava.

Tu je sred mukle, lepe tišine

I moja misao manja od mrava.

Da ćutim?

Možda i oči mirno da sklopim?

(Ko kamen da budem ja sam sviko.)

I neka od svega ovog ovde

Ne dozna iza mene niko.

Pa ipak...

Iako ovde ne treba pesma,

Ja dobro vidim: brda se plave.

I moram da kažem:

Sred zelenog

Moje je srce tiše od trave.


Stevan Raičković


Foto: Durmitor




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...