понедељак, 1. август 2016.

Moj izbor: Mevlana Dželaludin Rumi




NEKA SPAVAJU 

Oni koji ne osećaju ovu ljubav
kako ih nosi poput reke,
oni koji zoru ne piju
kao da je čaša izvorske vode,
i koji zalazak sunca ne večeraju,
oni koji se ne žele promeniti,
neka spavaju..
Ova ljubav nadilazi izučavanje teologije,
te stare prevare i licemerja.
Želiš li tako razvijati svoj um,
spavaj i dalje.
Ja sam od svog uma odustao,
razderao sam odeću i bacio je.
Ako još nisi sasvim go,
svoj lepi ogrtač od reči omotaj oko sebe…
i spavaj.

Rumi

*      

AKO VOLIŠ


Ako voliš, pusti
nek ljubav preuzme vlast, 
nek preotme srce, 
nek pomuti razum,
nek ukalja čast..

Trezan bi brinuo
da stvari ne krenu po zlu,
ako voliš samo dođi,
dođi i ostani tu..

*

Ko je onaj u mom uhu koji sluša moj glas?
Ko je onaj što izgovara reči ustima mojim?
Ko u mojim očima posuđuje moj pogled?
Ko je ta duša najzad, čija sam ja samo odeća?








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...