недеља, 26. април 2020.

MOJ IZBOR: Meša Selimović


Na današnji dan rođen je, sad već mogu reći posle dosta pročitanih knjiga, moj najdraži pisac. Posle svake njegove knjige druga više nema onu čar i lepotu pisane reči. Svaka njegova misao preneta na papir je citat za sva vremena. Često mu se vraćam i zato ovde zapravo, ima najviše njegovih odlomaka i citata. 


...U življenju, u trpljenju
srce blijedi,
srce vene,
sjena slijedi
bivšeg mene,
u trpljenju, u življenju

Izgubih se u traženju.
Ja sam bio,
ja sam i sad.
Nisam bio,
nisam ni sad.
Izgubih se u traženju.

U lutanju, u snovima
noć me rubi,
dan me vraća.
Dan se gubi,
život kraća,
u snovima , u lutanju.

U nadanju, u čekanju
život snijem,
a snom živim.
Srce krijem,
srce krivim
što ne živim,
što još snijem,
u čekanju, u nadanju....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...