уторак, 4. април 2017.

Moj izbor: Čarls Dikens





Ne mogu uživati u ovakvom životu koji mi daje sve ono što smatram da nisam zaslužio svojim zalaganjem i spremnošću pomoći drugima. Ne pouzdajem se u Vrhovni plan našeg stvoritelja i ne mogu shvatiti da je sve to možda deo plana kojeg treba ispuniti. Želeo bih se prepustiti Bogu, predati mu kormilo svog života u ruke i zamoliti ga da preuzme, da ja više nemam snage nastaviti. Želio bih to učiniti ali sam previše besan na njega i nemam poverenja ... Ljut sam, ali i svestan svega. Želm se osloboditi svega ovoga, izvući napolje van i posmatrati celi svoj život sa distance, s koje ću uvideti šta ne valja, ali ne mogu...Kako videti drveće od šume, kako se promeniti, kako spoznati šta činiti - šta je u redu a šta nije, kako postići unutrašnji mir i zadovoljstvo, kako odbaciti bes, nesreću, zavist i osećaj manje vrednosti? Kako sve to prebroditi, kako se dokopati obale u ovom mrklo mračnom nemirnom moru, kada me brod ne sluša, kada ne vidim ništa pred sobom i kada ne znam kuda dalje?
U jednom takvom razmišljanju, shvatio sam da pokušavam brod sa slomljenim jedrima, u oluji i mraku dovesti do obale sam. Dok se tako mučim i patim, moleći gospodina da mi pomogne i preuzme kontrolu, u misao mi sine odgovor njegov. Ostavi taj brod. Njega više ne možeš spasiti, zapravo nikada nisi ni mogao. Ostavi ga i hodaj. Hodaj do svog cilja, do sigurne luke. Imaj veru i hrabrosti sići s broda u olujno more i hodati. Tada shvatih da opet uzalud pokušavam promeniti svoj život, da ga uzalud usmeravam, mučim se ravnati kormilo, popraviti jedro, pozvati pomoć... Trudim se svim silama ostati na tom brodu jer kakav je da je, ipak je sigurniji od neizvjesnosti olujnog mora... Velik je čovek koji može biti toliko odvažan u veri i poslušati gospodina. Bože daj mi milost spoznati to duboko otajstvo vere da dobijem snagu zakoračiti u to more. Daj mi spoznaju ljubavi da obasipam ovaj svijet ljubavlju i darujem se svima. Daj mi snage da živim za druge, da volim svoj život i da tu ljubav prenesem na druge.

"Savijana sam i lomljena, ali - nadam se- u neki bolji oblik!” 

***

"Potčinite svoje apetite, dragi moji, i potčinićete ljudsku prirodu."


"Vreme kavaljerstva je prošlo. Divlje svinje su nasledile zmajeve."


"Na svetu ne postoji ništa toliko zarazno kao smeh i dobar humor."
"Razmislite o stvarima koje imate u ovom trenutku, i svi imamo bogatstvo. Nemojte razmišljati o nesrećama prošlosti, koje smo svi doživeli. "
"Bio je to jedan od onih martovskih dana kada sunce sija i peče, a duva leden vetar; kada je leto na svjetlu, a zima u senci."
"Nadam se da su istinska ljubav i istina jače od svog zla i svih nesreća na svetu."
"Srce koje voli sakriva najveću mudrost."
"Mnogo mislim o toplim i osetljivim srcima, da ću učiniti sve od sebe da ih poštedim bolova."


"Sreća je poklon, a trik leži u tome da je ne očekujete, već da se radujete kada se pojavi."

"Samo želim biti slobodan, leptir je slobodan."

"Radost i zadovoljstvo su najlepši i najistaknutiji zaštitnici dobrog izgleda."

"Poezija oživljava ono što svetla i muzika rade na sceni."

"Konzistentnost u ljubavi je dobra stvar, ali to ne znači ništa ako niste dosledni u svemu što radite."

"Uradi ono što je mudro i ono što je dobro, izvuci najbolje od ljudi, a ne najgore."

"Ljubav je slepa, ona je pažljiv posmatrač."

"Bol uzrokovan razdvajanjem nije ništa u poređenju sa radošću koju izaziva okupljanje."

"Dan koji se troši na druge ljude nikada nije izgubljen."


"Žaljenje nikad nije izlečilo slomljene kosti."

„Život je sačinjen od mnogih delova koji su međusobno zavareni.“

„Mi kujemo lance koje nosimo tokom života.“
„Hajde da budemo moralni. Hajde da razmišljamo o postojanju.“
„Postoje žice u ljudskom srcu za koje je bolje da ne vibriraju.“
"Bol rastanka je ništa u poređenju sa radosti prilikom ponovnog susreta."
„Sakriti bilo šta od onih sa kojima sam vezan nije deo moje prirode. Nikada ne mogu zatvoriti svoje usne pred onim kome sam otvorio svoje srce.“
„Električna komunikacija nikada neće zameniti lice koje svojom dušom ohrabruje drugu osobu da bude hrabra i iskrena.“
„Postoje knjige čije su naslovne i zadnje strane njihov daleko najbolji deo.“
„Niko ko olakšava tuđi teret nije beskoristan na ovome svetu.“
"Električna komunikacija nikada neće zamijeniti lice koje svojom dušom ohrabruje drugu osobu da bude hrabra i iskrena."
"Sakriti bilo šta od onih sa kojima sam vezan nije dio moje prirode. Nikada ne mogu zatvoriti svoje usne pred onim kome sam otvorio svoje srce."


„Imaj srce koje nikada neće postati tvrdo, temperament koji se nikada neće umoriti i dodir koji nikada neće povrediti.“



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...