недеља, 18. децембар 2016.

Moj izbor: Milovan Vitezovic

      
      Srce me je otkucalo (aforizmi)

  • Pustili su stomake za otadžbinu!
  • Skinuli su mu glavu da bi je u bronzi odlili.
  • Policajci su dobri sagovornici — uvek te do kraja saslušaju!
  • U basnama su životinje ljudi. U životu je obratno!
  • Kad vidim neka dela, dođe mi da se vratim na reči.
  • Ne valja kada jedan narod proširi granice ljubavi prema svojoj domovini!
  • Idiote imamo! Nedostaje nam Dostojevski!
  • Jesmo li mi deca revolucije ili nas je donela roda?!
  • Ko peva, zlo ne misli. Ko misli, nije mu do pesme!
  • Država će odumreti. Od stida!
  • Šalu na stranu. Za crne dane!
  • Radio je kao kopač rupa u zakonu!
  • Najteže se namešta iščašena pamet!
  • Pisao je između redova, a onda su počeli da ih zbijaju!
  • Kada je iz rova ušao u kabinet, odmah se ukopao!
  • Ne menjajte zakon. Ako vam je nužda, idite u WC!
  • Nema te optužbe koja nije u moju korist!
  • U laži su kratke noge, ali se ne vide iza govornice.
  • Pobegao sam u sebe, ali su me i tamo našli!
  • Molim pametnije da više ne popuštaju! Stanje je kritično!
  • Istorija nam je bila učiteljica života. Onda su došli neki manijaci i silovali našu učiteljicu!
  • Demokratija je zavedena!
  • Nismo samo gradili kule u vazduhu. I naseljavali smo ih!
  • Mogao bih da budem zvezda da mi nije nebo tesno!
  • Šala je bila toliko dobra, da je skoro nećemo ponoviti!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...